EMBRZ Ft. Amy Rose - Silent 歌詞翻譯


今天這首是夜夜生歌推薦的
雖然作者完全沒聽過
不過很好聽R
(不好聽的我也不會想翻XDD)
給我的感覺有點像是Kaskade的歌
歌本身很柔又帶有一點點迷幻的感覺
很適合晚上一個人爆肝時



Let's be
讓我們稍微
No sound
安靜一下
words are sleeping
讓話語像是睡著了一般
And I can't seem to find a way
而我似乎找不到適合的方式
Of showing you
去讓你了解
Or telling you how I feel
去告訴你我的感受
Just how I feel
只是想告訴你我的感受
Just how I feel
只是想讓你知道我的感覺
That’s real 
我是認真的
Just how I feel
想讓你知道我的感受

Let's be
讓我們一起
Where we feel home is
去感受家的溫
Not alone 
永遠不孤單

Let's be
我們稍微
No sound
安靜一下
words are sleeping
讓話語像是睡著了一般
And I can't seem to find a way
而我似乎找不到適合的方式
Of showing you
去讓你了解
Or telling you how I feel
去告訴你我的感受
Just how I feel
只是想告訴你我的感受
Just how I feel
只是想讓你知道我的感覺

Let's be
讓我們一起
Let's be where we feel home is
讓我們一起回到那個我們都覺得安心的地方
Let's be at ease
不需要再感到痛苦

No sound
寂靜無聲
words are sleeping
就像話語都睡著了一樣

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言