John Martin - Anywhere For You 歌詞翻譯


這首很久以前就說要翻了
結果一直拖到最近才弄...
John Martin這名字可能對大家來說不是個熟悉的名字
不過如果說是Don't you worry child的Vocal應該就會有印象了
那首當年佔據各個排行榜冠軍好一段時間
這次翻的這首算是John Martin第一首個人單曲吧
(我找不到其他首)
這聲音不管聽幾遍都覺得好聽啊~
歌詞什麼的都隨便啦


We can rewrite the story
我們可以顛覆整個故事
Tonight we're forever young
今晚我們就當自己還年輕
Yeah, tonight we're forever young
對, 今晚我們就再年少輕狂一次

Through the pain and the heartaches
雖然經歷過種種傷痛
There's still love for everyone
每個人還是擁有愛的權利
There's still love for everyone
這世界依然有愛

Hey, would you believe me if I said
嘿, 你會相信嗎
We are here for a reason
如果我說我們的出生都是有意義的
Now this is our life
此時此刻就是人生一部分
This is what counts
就只是這樣
This is for us
專屬於我們
I would go anywhere for you
我會為了你去任何地方
I would go anywhere for you, yeah
我會為了你到天涯海角
I would go anywhere for you, yeah
我會為了你到任何地方

Heaven knows you're a dreamer
上天知道你是一個天生的夢想家
Don't hide it from anyone
所以不用在任何人面前隱藏
Don't hide it from anyone
所以不需要在任何人面前隱藏

Never doubt what you're made of
永遠不需要懷疑你的自我
There's a hero in everyone
每個人心中都有個英雄
There's a hero in everyone
每個人心中都有個救世主

Hey, would you believe me if I said
嘿, 你會相信嗎
We are here for a reason
如果我說我們的出生都是有意義的
Now this is our life
此時此刻就是人生的一部分
This is what counts
就只是這樣
This is for us
專屬於我們
I would go anywhere for you
我會為了你去任何地方
I would go anywhere for you, yeah
我會為了你到天涯海角
I would go anywhere for you, yeah
我會為了你到任何地方

Hold on tonight, for us,
為了我們彼此,今晚繼續吧
I would go anywhere for you, yeah
我會為了你到天涯海角
I would go anywhere for you, yeah
我會為了你到任何地方

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言