Selena Gomez - Hands to myself 歌詞翻譯



今天這首是之前票選選出來的
其實我比較希望大家選另一首
因為那首早就翻完了XDD
不過我想是因為這首的封面比較好看吧
(事實證明封面還是很重要)

這首歌是Selena在維多利亞上表演的曲目之一
我覺得算得上是新專輯裡面最好聽的幾首歌
不過嚴格來說詞有點煽情
連MV也是
官方版MV目前好像只有在Apple Music看的到
我已經盡量把歌詞翻得比較溫和一點
(不然被什麼婦女團體找上門就不好了)
如果還是有覺得不太恰當的地方麻煩再和我說一下





Can't keep my hands to myself
無法控制我自己
No matter how hard I'm trying to
即使我已經盡力了
I want you all to myself
我好想佔有你
Your metaphorical gin and juice
你像是杯口味獨特的琴酒特調
So come on, give me a taste
所以,來吧,讓我嚐一口
Of what it's like to be next to you
讓我知道在你身邊是什麼樣的滋味
Won't let one drop go to waste
不會浪費任何一口
Your metaphorical gin and juice
你那獨特的琴酒香

Ohh cause all of the downs and the uppers
因為我們之間的起起落落
Keep making love to each other
持續滋潤我們的愛
And I'm trying, I'm trying, I'm trying, I'm trying
而我試著,努力的試,試著去...
All of the downs and the uppers
我們之間的起起落落
Keep making love to each other
持續滋潤我們的愛
And I'm trying, I'm trying, I'm trying, but I
而我試著,努力的試,但我

Can't keep my hands to myself
無法控制我自己
My hands to myself
無法戒掉這感覺
Can't keep my hands to myself
無法控制我自己
My hands to myself
無法戒掉這感覺

The doctor say you're no good
別人都說你並不是個好選擇
But people say what they wanna say
但人們總是為了自己的利益說話
And you should know if I could
而你要知道的是,如果可以...
I'd breathe you in every single day
我會每天呼吸著你所吐出的空氣活下去

Ohh cause all of the downs and the uppers
因為我們之間的起起落落
Keep making love to each other
持續滋潤我們的愛
And I'm trying, I'm trying, I'm trying, I'm trying
而我試著,努力的試,試著去...
All of the downs and the uppers
我們之間的起起落落
Keep making love to each other
持續滋潤我們的愛
And I'm trying, I'm trying, I'm trying, but I
而我試著,努力的試,但我

Can't keep my hands to myself
無法控制我自己
My hands to myself
無法戒掉這感覺
Can't keep my hands to myself
無法控制我自己
My hands to myself
無法戒掉這感覺

Can't keep my hands to myself
無法控制我自己
I want it all, know nothing else
我想要你的全部,全世界都可以因此放棄
Can't keep my hands to myself
無法控制我自己
Give me your all and nothing else
給我你的全部就好
Oh, I, I want it all
喔,我要,我想要你的全部
I want it all, I want it all
想要你的全部,想要得到你的一切
Can't keep my hands to myself
無法控制我自己
I mean I could, but why would I want to?
我知道我可以控制住,但我為什麼要去控制它?

My hands to myself
無法戒掉這感覺
Can't keep my hands to myself
無法控制我自己
My hands to myself
無法戒掉這感覺
Can't keep, keep my hands to myself
無法控制,控制自己的慾望
I want it all, know nothing else
我想要你的全部,全世界都可以因此放棄
Can't keep my hands to myself
無法控制我自己
Give me your all and nothing else
給我你的全部就好
Can't keep my hands to myself
無法控制我自己

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言