DOMENO feat. A-Sho - Fighter 歌詞翻譯


這次應該算全網首發吧
連幾個我常去的歌詞網都沒收這首歌
手打很累啊@@

雖然這首歌好像蠻正向
不過我怎麼覺得有點像是男人在追一個剛失戀的女人的感覺XD


And I can tell you've been through a war
我可以肯定的和妳說妳已經撐過了這場戰爭
No need to cover your scars anymore
不再需要去隱藏你身上的傷痕
All your wounds are beautiful to me e eee
你的那些傷口在我看來都像是獨一無二的裝飾

For you uuuuu
為了你
I will rise up
我會站出來反抗
For you uuuuu
為了你
I won't give up
我永遠不會放棄

I'll be your fighter
我會成為你的戰士
I'll be your fighter
我會成為你的專屬騎士
I will fight for you
我會為你而戰
for you
只為你

We'll make it out the battlefield
我們會讓敵人再也不敢踏進戰場一步
Your my heart
你是我的生命
I'll be your shield
我會成為只屬於你的盾
Find refuge in the pain
為你在痛苦中找到一處安身之地
I won't let you fall today
我絕不會就這樣丟下你不管

For you uuuuu
為了你
I will rise up
我會站出來反抗
For you uuuuu
為了你
I won't give up
我永遠不會放棄

I'll be your fighter(I will fight for you)
我會成為你的戰士(我會為你而戰)
I'll be your fighter(I will fight for you)
我會成為你的專屬騎士(我會為你而戰)
for you
只為你

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

1 則留言: