Kaskade & CID - Us 歌詞翻譯


這首是Kaskade最近主打的歌
前幾天剛出MV
MV我個人覺得拍得還不錯
(除了封面那個大叔...)
很有度假的感覺


而Vocal部分就像Kaskade的其他歌一樣
很輕柔,很舒服
唯一的缺點可能就是太舒服了所以沒什麼特點吧
(因為我是到找圖片的時候才發現原來我之前聽過了...)



I wanna break the rules with you
我想和你一起打破所有規則
I wanna reach the sky with you
我想和你一起飛到世界的頂點
Our thoughts are silent, transparent
我們的聲音或許不是最突出的, 但卻是最坦率的
Only we can hear them, only we can hear them
只有我們能聽見, 只有我們能聽見
I wanna break the rules with you
我想和你一起打破所有規則

And they don't need to know about you,'bout me, 'bout us
而他們完全不需要去了解你, 了解我, 了解我們
'Bout you,'bout me, 'bout us
關於你, 關於我, 關於我們的所有事
'Bout us,'bout
所有關於我們的事

We are the start of something new
我們是新世界的先驅
I'm gonna give my all to you
我會將我的一切交給你
Our thoughts are silent, transparent
我們的聲音或許不是最突出的, 但卻是最坦率的
Only we can hear them, only we can hear them
只有我們能聽見,只有我們能聽見
We are the start of something new
我們是先驅者

And they don't need to know about you,'bout me, 'bout us
而他們完全不需要去了解你,了解我,了解我們
'Bout you,'bout me, 'bout us
關於你,關於我,關於我們
'Bout us,'bout
所有關於我們的事

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言