Rogue - Dreams (Feat. Laura Brehm) 歌詞翻譯


這首算怪貓的經典曲
雖然說是3年多以前的作品了
但是有時候還是能在每個禮拜的節目上聽到
而且重點是不會膩
真的是很恐怖,不知不覺就聽了快半小時了XDD


Sometimes I can hear you calling
有時我能清楚的聽見你的呼喊
Telling me that I'm a fool
你說我是個傻子
And when I see you in the morning
而在我向你說早安時
Will you still want to be true?
你還會想讓這幻想成真嗎?

Well I can dream,
我能夢見那一刻

And I'm alive,
而我還活得好好的
More alive than I've ever been your way
比你從前認識的我還好

I can dream (Oh I can dream)
我可以夢見
I can dream (Oo oo oo)
我能夢見那一刻
That we'll see a brighter day
我們看到璀璨未來的那一刻
I can see in your eyes that we're through
從你的眼中我能確信我們正在往那個夢前進

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言