Thomas Gold feat. M.BRONX - Saints & Sinners 歌詞翻譯


我覺得這首算Armada在7月的新歌裡面最好聽的
最近幾個禮拜很常在一些DJ節目中聽到這首
很可惜的是知名度一直打不開

整體上算是很優秀的歌
唯一的小遺憾是歌詞
我原本以為會呼應那個很哲學的歌名
不過並沒有QQ

PS:
這次的歌我又找不到完整的歌詞了
真不知道我是卡到還是巧合
總之又手打了一次
所以如果發現有錯麻煩留言提醒我一下


Come on tell me what I am
有沒有誰能告訴我,我到底是什麼
and come on tell me where I stand
能不能告訴我,我究竟身處何方
You know I tried(and I tried and I tried)
你很明白,我多努力在嘗試
to let it be the truth
試著讓一切成真
But then
但事實是
you go and you go and you go
你離開了,離我而去了
and you say I'm something new
你說現在的我就是個陌生人

We are saints
我們是純潔無瑕的聖人
We are sinners
我們是罪孽深重的罪人
We are lost and we are found
我們迷失了方向但又回到了正途
and we are hopeless from the distance
漫漫長路讓希望像黑夜中的螢火般渺茫
we are strong
(但我知道)我們夠堅強

Come on,tell me where to go
能不能告訴我,我該何去何從
and come on,tell me what you know
能不能告訴我,你所知道的一切
You know I tried(and I tried and I tried)
你很明白,我多努力在嘗試
You know I tried(and I tried and I tried)
你很明白,我多努力在嘗試
to let it be the truth
試著讓一切成真
But then
但事實是
you go and you go and you go
你離開了,離我而去了
and you say I'm something new
你說現在的我是個陌生人

We are saints
我們是純潔無瑕的聖人
We are sinners
我們是罪孽深重的罪人
We are lost and we are found
我們迷失了方向但又回到了正途
and we are hopeless from the distance
漫漫長路讓希望像黑夜中的螢火般渺茫
we are strong
(但我知道)我們夠堅強

We are drowning
我們正陷溺在難題之中
Holding on our breath 
慢慢地調整我們的步調
now are counting
開始為這噩夢倒數吧


We are saints
我們是純潔無瑕的聖人
We are sinners
我們是罪孽深重的罪人

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言