Slushii - All For You 歌詞翻譯


最近無聊逛soundcloud看看有沒有漏掉的好歌
結果真的讓我找到了一首
這首算是Slushii成名前的作品
感覺跟To Say Goodbye的Vocal很像
應該都是用他自己的聲音去調的
雖然不是很討喜但是聽久了反而有種韻味


I feel I'm running out of time
我覺得我已經快沒時間了
To say what I should say to you before we reach the edge
沒時間在我們走到盡頭前向你說出所有我應該對你說的話
Again
又一次感到這麼無力
I wanna be there next to you, 
在最後我們看著世界因我們而改變的時候
as we watch the world spinning from our new point of view in the end
我想成為站在你身旁的那個人
I still believe the truth was made for two
我還是堅信著真愛是為了我們兩個而存在的
Couldn't seem to find a way for my words to get to you
但似乎找不到一種適合的方式讓你了解我的心意
I don't regret a thing we said
我從不後悔我們所做的每一件事
so pick up the past and start again
所以讓我們記取那些教訓重新來過吧
Cause someday, someday, someday, I know you'll see
因為總有一天, 我很清楚你會發現到
That these words were all for you
這些話背後的心意

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言