Direct, Mr FijiWiji, & Holly Drummond - Trust In Me 歌詞翻譯


我開始相信你了


Deep in my heart, I hear you calling
在我內心深處, 我清楚地聽見你的呼喊
But I won't let you in
但我不會為你打開心扉
I'm so afraid that I'll keep on losing
因為我害怕自己會繼續被奪走某些事物
But you're whispering
但你一直在我心中低語著

Trust in me, love me
相信我, 放心地愛我
Open up your heart and let our love begin
打開你的心扉, 讓我們的愛萌芽
Trust in me and let me in
相信我, 讓我踏進你的心房

Love me, oh, love me
放心愛我吧
Love me
試著來愛我
Trust in me, love me
相信我,放心地愛我
Open up your heart and let our love begin
打開你的心扉, 讓我們的愛萌芽
Trust in me and let me in
相信我, 讓我踏進你的心房

I'm growing tired of always running
我已經厭倦了一直逃跑的生活
From what I'm looking for
厭倦了逃離我苦苦追尋的事物
Won't let this fear take over my life
我不會再繼續讓這恐懼支配我的人生
Not anymore
再也不會讓它為所欲為了

Trust in me, love me
相信我, 放心愛我
Open up your heart and let our love begin
打開你的心扉, 讓我們的愛萌芽
Trust in me and let me in
相信我, 讓我踏進你的心房

Love me, oh, love me
放心愛我吧
Love me
試著來愛我
Trust in me, love me
相信我,放心地愛我
Open up your heart and let our love begin
打開你的心扉, 讓我們的愛萌芽
Trust in me and let me in
相信我, 讓我踏進你的心房

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

2 則留言: