MYRNE - Confessions (feat. Cozi Zuehlsdorff) 歌詞翻譯


如果你犯了錯
你會掩飾錯誤, 還是坦誠道歉?



You can take your time
你可以不用再浪費你的時間
You can choose your words
你可以慢慢想你的謊話
Let me down real easy
要讓我失望從來就不是多難的事
Let me down real easy
你隨隨便便就能傷了我的心

Well I'm doing just fine
我現在一點事也沒有
Because I caught your lies
因為我已經看穿你的謊言
You say that it's you, not me
你說那是你的錯, 而不是我
Baby, now that I am free
親愛的, 現在我自由了

I want my lips back, my time back
我想要回我的吻, 要回我的時間
My words, like when I said (I love you)
要回我的誓言, 例如我曾經對你說的(我愛你)
My love back, my life back
我想要回我的愛, 要回我的人生
My heart, the one you knew that could break
要回我的心, 那顆你很清楚有多麼脆弱的心
The one that broke
那顆被你弄碎的心
With your confessions
伴著你的自白一起要回來

With your confessions
伴著你的自白
With your confessions
伴著你的自白
With your confessions
伴著你的自白

I'ma let you speak
我會讓你說出口的
Let my silence breach
我會打破我一直以來的沉默
Babe, I'm real quiet
寶貝, 我真的太安靜了
Babe, I'm real quiet
寶貝, 我真的太沉默了

I am the calm inside a storm
我是暴風雨中的平靜
And I am the peace inside the war
我是戰爭中的和平
Your confessions took their toll
你的自白已經得到了它們的回報
Baby, I am in control
親愛的, 現在的局面在我掌控之中

I want my lips back, my time back
我想要回我的吻, 要回我的時間
My words, like when I said (I love you)
要回我的誓言, 例如我曾經對你說的(我愛你)
My love back, my life back
我想要回我的愛, 要回我的人生
My heart, the one you knew that could break
要回我的心, 那顆你很清楚有多麼脆弱的心
The one that broke
那顆被你弄碎的心
With your confessions
伴著你的自白一起要回來

With your confessions
伴著你的自白

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

3 則留言: