Finding Hope - Love 歌詞翻譯


To love is nothing
To be loved is something
But to love and be loved, that’s everything



I've said it before, I'll say it again
我已經說過了, 但我還會再說好幾次
I wish we were more than friends
我希望我們的關係不只是朋友而已
You know I love the way you dress, you know I love your style
你知道我很喜歡妳穿搭的方式, 你知道我很喜歡妳的風格
Every moment I'm with you, I can't help but smile
和你在一起的每分每秒, 我沒辦法止住自己發自內心的微笑

I've thought it before, I'll think it again
我已經想過了, 但我還會再想好幾次
When will we stop playing pretend?
我們到底要到什麼時候才能停止對對方演戲?
Wishing you would just make up your mind
希望你有天能夠準備好
Let me love you and we'll be alright
準備好讓我去愛你, 我們絕對會成為美好的一對

I know I can't keep chasing after you if you don't feel some way
如果你心中沒有和我一樣的感覺, 我知道自己沒辦法一直追在你身後
Or feel the same about me
如果你眼中的我不像我眼中的你
I know I can't keep chasing after you
我知道自己可能沒辦法一直跟在你身後
And babe if that's the case, just know that
親愛的, 如果事實真的是那樣的話, 我只希望你明白一件事

I love you
我愛你

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言