P!nk - Secrets 歌詞翻譯


這是秘密哦



What do we conceal?
我們要隱瞞什麼?
What do we reveal?
我們要透露什麼?
Make that decision every day
每天我們都做著這些選擇
What is wrong with me
我到底怎麼了?
It's what's wrong with you
不, 是你到底怎麼了
There's just so much I wanna say
我有太多太多話想說

I like to make-believe with you
我喜歡和你一起演戲
Da, da, da, da, do, do, do
That we always speak the truth ...ish
一起假裝我們都對彼此坦承了一切
I like how we pretend the same
我喜歡我們這樣互相欺騙
Da, da, da, da, do, do, do
Play this silly little game
一起繼續這個瘋狂的小遊戲
(Hey)

I've got some things to say
我有些話一定要告訴你
'Cause there's a lot that you don't know
因為我還有很多你不了解的地方
It's written on my face
它們全都寫在我臉上
It's gonna be hard to swallow
那些事肯定讓你很難接受
(Everybody's got a secret)
(每個人都有自己的秘密)
I got some things to say
我有些話一定要告訴你
(Everybody's got a secret)
(每個人都有自己的秘密)
'Cause there's a lot that you don't know
因為你有太多不知道的事
(Everybody's got a secret)
(每個人都有自己的秘密)
It's written on my face
它們全都寫在我臉上
(Everybody's got a secret)
(每個人都有自己的秘密)

I let the walls come down
我讓那些高牆倒下了
I let the monster out
我放那個怪物出來了
And it's coming after me (after me)
它現在就在我身後
Do you feel exposed
你會覺得不安嗎?
Where it hurts the most?
你最痛的傷在哪裡?
Can you wear it on your sleeve?
你願意把它露出來嗎?

I like to make-believe with you
我喜歡和你一起演戲
Da, da, da, da, do, do, do
That we always speak the truth (always speak the truth) ...ish
一起假裝我們都對彼此坦承了一切
I like how we pretend the same
我喜歡我們這樣互相欺騙
Da, da, da, da, do, do, do
Play this silly little game
一起繼續這個瘋狂的小遊戲
(Hey)

I've got some things to say
我有些話一定要告訴你
'Cause there's a lot that you don't know
因為我還有很多你不了解的地方
It's written on my face
它們全都寫在我臉上
It's gonna be hard to swallow
那些事肯定讓你很難接受
(Everybody's got a secret)
(每個人都有自己的秘密)
I got some things to say
我有些話一定要告訴你
(Everybody's got a secret)
(每個人都有自己的秘密)
'Cause there's a lot that you don't know
因為你有太多不知道的事
(Everybody's got a secret)
(每個人都有自己的秘密)
It's written on my face
它們全都寫在我臉上
(Everybody's got a secret)
(每個人都有自己的秘密)

Put it in the closet
把它放進櫃子裡
Lock the doors
鎖上一道道鎖
I'm wondering which one is worse
我很好奇誰的祕密會更難堪
Is it mine or is it yours? (yours)
是我的還是你的?
Put it in the closet
把它放進櫃子裡
Lock the doors
鎖上一道道鎖
I'm wondering which one is worse
我很好奇誰的祕密會更難堪
Is it mine or is it yours? (yours)
是我的還是你的?
I'll show mine if you show yours, oh
如果你願意開口我也願意說出口
He-he-hey

(Everybody's got a secret)
(每個人都有自己的秘密)
I got some things to say
我有些話一定要告訴你
(Everybody's got a secret)
(每個人都有自己的秘密)
'Cause there's a lot that you don't know
因為你有太多不知道的事
(Everybody's got a secret)
(每個人都有自己的秘密)
It's written on my face
它們全都寫在我臉上
(Everybody's got a secret)
(每個人都有自己的秘密)
It's gonna be hard to swallow
那些事肯定讓你很難接受

Da, da, da, da, do, do, do
Da, da, da, da, do, do, do
Da, da, da, da, do, do, do
(Everybody's got a secret)
(每個人都有自己的秘密)
Da, da, da, da, do, do, do
Da, da, da, da, do, do, do
Da, da, da, da, do, do, do
(Everybody's got a secret)
(每個人都有自己的秘密)

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言