Mike Vallas - Take A Pill 歌詞翻譯

Prozac, Seroxat



I take a pill
我吃了顆藥
So I can party with the cool guys
這樣我才能繼續跟著那些夯哥混
Who made all these rules
因為他們才是制定規則的人
Yeah I know
我很清楚

I take a pill
我吃了顆藥
To get away from the low times
只為了從低潮走出
Getting way too high
但似乎有點high過頭了
Yeah I know
我很清楚

I don't care what people say
我不在乎別人怎麼說
Everywhere and everyday
無論在何時, 無論在何處

I take a pill in the morning
我在早上吃了顆藥
'cause it tastes sweet
因為那實在太甜美
And it saves me from people who get up in the morning
它讓我能暫時不用去面對那些早上能順利起床的人
Thinking I've made it
我覺得自己總算辦到了
when I hate it
當我碰到討厭的事時
(all you gotta do is)
(你唯一要做的就是)
Take a pill in the morning
在早上吃一顆藥

It makes me dream
它讓我做了場美夢
It makes me seem like a good guy
讓我感覺自己是個還不錯的人
I'm not the good guy, no
但我很清楚, 我絕對算不上是個還不錯的人
And I believe
我堅信著
That it can be my only savior
它會是我唯一的救贖
Fixing my behavior, so
它會幫我回歸常軌, 所以

I don't care what people say
我不在乎別人怎麼說
Everywhere and everyday
無論在何時, 無論在何處

I take a pill in the morning
我在早上吃了顆藥
'cause it tastes sweet
因為那實在太甜美
And it saves me from people who get up in the morning
它讓我能暫時不用去面對那些早上能順利起床的人
Thinking I've made it
我覺得自己總算辦到了
when I hate it
當我碰到討厭的事時
(all you gotta do is)
(你唯一要做的就是)
Take a pill in the morning
在早上吃一顆藥

Take a pill in the morning
早上我又吃了顆藥

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

1 則留言:

  1. Really dig this track ! The vocals are on point

    回覆刪除