Unlike Pluto - Look At Me 歌詞翻譯

看我啊



Man I feel so fly, yeah
兄弟, 我感覺超爽der
Got it all, I got it all, yeah
什麼都有了, 我得到一切了
Covered in fake diamonds
儘管那只是被假鑽石覆蓋的假象
I got it all, I show it off
我什麼都有, 我什麼都能秀給你看
I’ll tell you anything
我會告訴你一切
To make you think
我會讓你相信
That I am, something that I’m not, yeah
我是那個我當不了的完美人物
I’ll buy you anything
我會買給你一切
With counterfeit dimes
用我那些假錢買給你
I’m stacking up these lies, yeah
我正一層一層的疊起這些謊言

Hey,
Everyone, look at my me
大家, 快看看我
My life is sick
我的人生超屌
Why are you not looking at me?
為什麼你不看看我呢?

Take another picture,
拍下另一張照片
I got it all, I got it all, yeah
我什麼都有了, 我得到一切了
Making me look richer
它讓我看起來更有錢了
I fake it all, I show it off, yeah
我什麼都是假的, 我什麼都能秀給你看
I’ll go to any length
我願意做任何事
To make you think
只要能讓你相信
That I am something that I’m not, yeah
我是那個我當不了的完美人物
I’m dying every day
我每天都像死了一樣
A counterfeit life
過著一段虛假的人生
With one way to survive, yeah
但這是我唯一能生存的方式

Hey,
Everyone, look at my me
大家, 快看看我
My life is sick
我的人生超屌
Why are you not looking at me?
為什麼你不看看我呢?

Maybe if I break down
或許我的一切早就崩潰
Maybe I try a crown
或許我是想嘗嘗擁有一切的滋味
Baby, I’m burning out
寶貝, 我正在燃燒自己
Better than slowing down
這總比讓這樣的世界慢下來還好
Better to go down in flames
我希望就這樣燃燒殆盡
Than gradually fade away
那總比讓我漸漸消失在大家面前好
Rise from the ashes I made
至少那樣我還能從灰燼中再次站起
As long as I own my fame
只要我還是那種名人就能辦到

Hey,
Everyone, look at my me
大家, 快看看我
My life is sick
我的人生超屌
Why are you not looking at me?
為什麼你不看看我呢?

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言