Katelyn Tarver - Don't Let It Change You 歌詞翻譯

莫忘初心



I know I've been a lot lately, I know I let things get to me
我知道自己最近經歷了很多事, 我知道我讓它們霸佔了我的思緒
Like the other night when I was crying in the restaurant
就像那個我在餐廳痛哭的晚上一樣
'Cause I don't know who I'm supposed to be
因為我真的不知道我到底該是什麼樣子
And these thoughts keep creeping up on me
這些想法不斷地在我身體裡亂竄
Like my life was nothing like what I was promised it was gonna be
感覺就好像我的人生跟那個我曾經發誓要完成的夢完全沾不上邊一樣

You grab my hand and tell me I'm alright
是你抓住我的手, 是你告訴我我一點事也沒有
Know you think life's just one big place
我知道你一直覺得人生就只是走向一個遠大的目的地
And we're all waiting to arrive
而我們都在等待著抵達的那一天

You're not missing anything
你沒有忘掉任何東西
You're right where you're meant to be
你就站在你該站的位置上
Don't let it change you
所以別讓那些事改變你
Don't let it change you
別讓那些事改變你
'Cause there's no win without a fight
因為沒有戰鬥就不會有勝利
And it's okay to take your time
多花點時間也無所謂
So, don't let it change you
所以, 別讓那些事改變你
Don't let it change you
別讓那些事改變你

Do you remember how we're used to be?
還記得我們曾經是什麼樣子嗎?
What the world was like at 23?
還記得我們23歲那時的世界是什麼樣子嗎?
Okay, that wasn't long ago but it's crazy, we're so different now
好吧, 那並不是太久以前的事, 但天啊, 看看現在的我們跟那時有多麼不一樣
'Cause I've been thinking about having kids
因為我一直想要有個孩子
'Cause I think we could handle it
因為我一直覺得我們能處理好那些事
But I wouldn't wanna do it if I didn't have you by my side
但如果你沒有在我身邊那些事我一點都不會想要去做

You grab my hand and tell me I'm alright
是你抓住我的手, 是你告訴我我一點事也沒有
Know you think life's just one big place
我知道你一直覺得人生就只是走向一個遠大的目的地
And we're all waiting to arrive
而我們都在等待著抵達的那一天

You're not missing anything
你沒有忘掉任何東西
You're right where you're meant to be
你就站在你該站的位置上
Don't let it change you
所以別讓那些事改變你
Don't let it change you
別讓那些事改變你
'Cause there's no win without a fight
因為沒有戰鬥就不會有勝利
And it's okay to take your time
多花點時間也無所謂
So, don't let it change you
所以, 別讓那些事改變你
Don't let it change you
別讓那些事改變你

Don't let it change you
別讓那些事改變你
Don't let it change you
別讓那些事改變你
Don't let it change you
別讓那些事改變你
No, don't let it change you
千萬不要, 別讓那些事改變你

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言