Tiësto & Don Diablo - Chemicals 歌詞翻譯


Tiësto只要有接觸EDM都知道
實力完全是頂尖的
不過今天的重點是Don Diablo
雖然我在Tomorrowland的after movie看過他的臉
(真的超好認,死神臉~)
不過這首歌算是我第一次聽他的作品
一聽就愛上了
雖然歌詞真的很...簡單(?
不過一首歌真正重要的不只是詞
而是音樂
這點真的沒話說
從銷量和MV點閱率就知道了
雖然我一直覺得這首MV根本就是拍他和Tiësto搞基
總而言之
Don Diablo真的是非常值得關注的一個新星





I’m only human
我只是個凡人
Just what can I do
我只是想知道我還能做什麼
Cause I feel the fusion
因為我感受到某種化學反應
When I’m there with you
發生在每次我和你在一起的瞬間

We’re all chemicals, cals, cals
我們都是化學物質
We are, are, are
我們都是
We’re all chemicals, cals, cals
我們都是化學物質
We are, are, are
我們都是

We, we 
我們
Are we chemicals, cals, cals
我們算是化學物質嗎?
We are, are, are
我們當然是
We’re all chemicals
我們是化學物質
We are
我們是

We, we, we
我們
Are we chemicals, cals, cals
我們真的是化學物質嗎
We are, are, are, are, are …
我們當然都是

What’s going on inside my brain
我的腦袋到底怎麼了
You are somewhere on my DNA
你一定是我DNA的一部份
You got me way up in the sky, sky, sky
你讓我感覺像飛上雲端
Just pull me closer in the night, night, nignt
但要記得在夜深時將我拉回來

But I’m only human
但我只是個凡人
Just what can I do
我想知道我還能做什麼
Cause I feel the fusion
因為我感受到某種化學反應
When I’m there with you
發生在每次我和你在一起的瞬間

We’re all chemicals, cals, cals
我們都是化學物質
We are, are, are
我們是
We’re all chemicals, cals, cals
我們是化學物質
We are, are, are
我們都是

We, we 
我們
Are we chemicals, cals, cals
我們算是化學物質嗎?
We are, are, are
我們當然是
We’re all chemicals
我們是化學物質
We are
我們是

We, we, we
我們
Are we chemicals, cals, cals
我們真的是化學物質嗎
We are, are, are, are, are …
我們當然都是

chemicals

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言