VINEM - I'll Be There feat. Hsiao Yo(CYH Remix) 歌詞翻譯


這次這首很特別
是台灣人做的
不過別問我為甚麼台灣人做的不附歌詞
我也不知道XDD

我下面放的影片是Remix版的
原版我也聽過
不過我覺得Remix版相較原版節奏更輕外一點
也比較耐聽
原版有點太過於強調Vocal了
不過間奏做的是真的很不錯
很有百大DJ的Fu


Let’s run.   Chase after the sun. 
奔跑吧. 讓我們追著陽光的腳步奔跑
Like we are still young.
就當我們還是熱血的年輕人
Let’s fIy, above the bIue sky. 
讓我們飛吧, 飛在藍天之上
l’ll be there by your side.
我會一直在你身邊的

No matter how far you go, 
無論你走了多遠
how far you go,
離我多遠
I'll be right there for you.
只要你需要我, 我就在你身邊

No matter how hard it takes, 
無論問題多困難
how hard it takes,
事情多麼難解決
somehow we’ll find a way. 
我們一定可以找到一個突破口
I'll  be  there  for  you
只要你需要我,我就在你身邊
Oh, l’ll be there for you
喔, 我一定會在

Let’s fight, light up the night.
勇敢的去戰鬥吧,用熱情將夜晚照亮
Sure we will shine bright.
我相信我們一定能散發出耀眼的光芒
Don’t stop, even the road is rough. 
即使前方的路很艱辛,千萬別停下
Just keep marching on.
就繼續向前進吧

No matter how far you go, 
無論你走了多遠
how far you go,
離我多遠
l’ll be right there for you.
只要你需要我,我就在你身邊

No matter how hard it takes, 
無論問題多困難
how hard it takes,
事情多麼難解決
somehow we’ll find a way. 
我們一定可以找到一個突破口
l’ll  be  there  for  you
只要你需要我,我就在你身邊
Oh, l’ll be there for you
喔, 我一定會在

Oh, l’ll be there for you
喔, 我就在你身邊

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言