Kaskade - Disarm You ft Ilsey 歌詞翻譯

這首收錄在Kaskade最新的專輯Automatical裡面
這首的Vocal我個人還蠻喜歡那種調調的
平常有點中性
但某些時候卻又有那種女生特有的高音
有反差萌的感覺(?)


Let me disarm you
為我卸下心防吧
I'm not trying to own you
我並不打算佔有你
I just wanna know what it feels like
我只是想了解
To have your body so close
和你相依在一起是什麼感覺

Let me absolve you
讓我幫你解脫
Of the past that controls you
釋放掉過去那些限制著你的壓力
I just wanna know what you look like
我只是想看到
Without a weight on your soul
當你無拘無束時會是什麼樣子

I know somewhere we could get away
我知道一個只屬於我們的應許之地
If you wanna find another place, love
如果你還想找另一個, 愛將會是唯一解
Disappear and never leave a trace
讓我們不留痕跡的離開這裡
I'll take you anywhere you want
我會帶你去你想去任何的地方

So let me disarm you
所以為我卸下心防吧
There's an army I'm fighting around your heart
我正在對抗那支守著你心牆的大軍
Let me disarm you
為我卸下心防吧
'Cause baby I just want to love who you really are
因為寶貝啊,我想要愛的是真正的你
Who you really are
沒有任何虛假的你

So let me disarm you
所以為我卸下心防吧

Spoken in silence
打破這寧靜
Blazing like sirens
如同警報般燃燒著
I can bring you out of the darkness
我可以帶你逃離這黑暗
Into the fiery light
重回光明的擁抱

I know somewhere we could get away
我知道一個只屬於我們的應許之地
If you wanna find another place, love
如果你還想找另一個, 愛將會是唯一解
Disappear and never leave a trace
讓我們不留痕跡的離開這裡
I'll take you anywhere you want
我會帶你去你想去任何的地方

So let me disarm you
所以為我卸下心防吧
There's an army I'm fighting around your heart
我正在對抗那支守著你心牆的大軍
Let me disarm you
為我卸下心防吧
'Cause baby I just want to love who you really are
因為寶貝啊,我想要愛的是真正的你
Who you really are
沒有任何虛假的你

So let me disarm you
所以為我卸下心防吧
Let me disarm you
讓我靠近你

So let me disarm you
所以為我卸下心防吧
There's an army I'm fighting around your heart
我正在對抗那支守著你心牆的大軍
Let me disarm you
為我卸下心防吧
'Cause baby I just want to love who you really are
因為寶貝啊,我想要愛的是真正的你
Who you really are
沒有任何虛假的你
Let me disarm you
讓我靠近你

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言