Thomas Gold feat. Bright Lights - Believe 歌詞翻譯


這首是我最近在聽Hardwell on air的時候突然想到要翻的
雖然那個DJ我完全沒聽過其他作品
不過一聽到這首的Vocal我就愛上了

但是第一次看MV的時候有點失望
感覺和我想像中的臉不太一樣
而且MV也沒什麼劇情的感覺
不過歌本身才是重點
MV就...忽略它吧


No one got their whole life figured out
沒有人能清楚知道自己的未來
So while you learn the ropes
所以當你看到一絲線索時
Can I be there to hold you now?
我能在你身邊陪著你嗎?

Let me take care of you my dear
親愛的,讓我照顧你
You were my fantasy
你就是我的夢中情人
Even when you're really not sure exactly where you want to be
即使你真的不確定自己的目標究竟在哪

I'll make believe in you
我會一直相信著你
Until it goes down
直到世界末日
Till it all comes true
或者你的夢想成真
I'll be your wishing well now
我願意成為你的許願池

Let me be-believe in you
就讓我相信你一次吧
We can dream it all up you know
我們的夢可以比世界還大
I won't let you go oh
我不會放手的
Cause I believe in you
因為我相信著你

I believe in you
我相信著你

I believe in you...
我會一直相信著你

You think you're all alone
你覺得你是孤單一人 
You were always let down, let down oh
你總是輕易地放棄, 放棄一切
In your head there's a lot of things
我知道你有很多事想去做
You need to rest now, rest now... oh
但現在你需要的是休息, 休息片刻

Let me take care of you my dear
親愛的,讓我照顧你
You were my fantasy
你就是我的夢中情人
Even when you're really not sure exactly where you want to be
即使你真的不確定自己的目標究竟在哪

Let me be-believe in you
就讓我相信你一次吧
We can dream it all up you know
我們的夢可以比世界還大
I won't let you go oh
我不會放手的
Cause I believe in you
因為我相信著你

I believe in you
我相信著你啊

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言