LYAR ft. Brenton Mattheus - With You 歌詞翻譯


這首歌我忘記是從哪裡找到的了
我今天在整理歌單的時候發現的
雖然沒有讓人驚豔的聲音或旋律
不過聽起來意外的很舒服
不管播幾次都不會膩~



I feel lost, just a little bit out of control
我覺得有點迷惘, 覺得有點小失控
Could you help me up?
你能幫我振作起來嗎?
Show me where to go?
告訴我該怎麼做
And I'll be fine
而我就會一如往常地笑著
As long as you are shinning
只要你還像太陽一般照耀著我 
Together with me
和我在一起
And I'm alright as long as you're by my side,
只要你在我身邊我就沒事
Right next to me.
就待在我身邊就好

And it feels good
這感覺很棒
When I'm with you
當我和你在一起的時候
Oh, when I'm with you
喔, 就在我和你在一起的時候
Everything's good
一切都是那麼美好
When I'm with you
當我和你在一起
Oh, when I'm with you
喔, 就在我和你在一起的時候

My hearts starts beating with a different pace,
我的心跳開始加速
I'd never wanna leave this place
我不想離開你身邊
Oh, it feels good
喔, 這感覺多麼美好
When I'm with you
當我和你在一起
When I'm with you now
和你在一起的現在
When I'm with you...
就在我和你在一起的時候...

I feel lost, just a little bit out of control
我覺得有點迷惘, 覺得有點小失控
Then you helped me up
而你幫助我重新站起來
And showed me where to go
還為我指引了方向

And I was fine as long as you were shinning
只要你還像太陽一般照耀著我, 我就會一如往常地笑著
Together with me
你和我一起
And I'll be right
我才會是完整的
As long as you're by my side
只要你還在我身邊
Right next to me.
就待在我身邊就好

And it feels good
這感覺很棒
When I'm with you
當我和你在一起的時候
Oh, when I'm with you
喔, 就在我和你在一起的時候
Everything's good
一切都是那麼美好
When I'm with you
當我和你在一起
Oh, when I'm with you
喔, 就在我和你在一起的時候

My hearts starts beating with a different pace,
我的心跳開始加速
I'd never wanna leave this place
我不想離開你身邊
Oh, it feels good
喔, 這感覺多麼美好
When I'm with you
當我和你在一起
When I'm with you now
和你在一起的現在
When I'm with you...
就在我和你在一起的時候...

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言