Mike Mago & Leon Lour - Higher 歌詞翻譯


這首我第一次聽到的時候其實覺得有點普普的
不過一唱到You take me那段時
整個Fu就出來了
一點都不Deep啊
讓人不禁會跟著節奏一起唱
higher,higher,higher

還有,那個then不是我打錯
Spinni'的MV就打那樣...


I'm more then the man that I was like before
現在的我不再是以前那個無知的我
Finally starting to see
我終於開始看清
It feels more amazing the deeper we go
當我們越深入地去探尋,那種成就感是那麼美好
As long as you here I'm free
只要你還在我身邊我就是如此無拘無束

When the moon comes out
當月亮升起
Or the sun starts shinin'
或是太陽開始閃耀
Will you be the one
你會成為我的那個人嗎?
That I confide in
那個我可以盡情和他吐苦水的人
Will you be the one
你會成為我的那個人嗎?
That I confide in
那個我可以完全信賴的人

Unknown but it feels so right
不確定這是什麼樣的感覺,不過至少這感覺還不錯
Just take me to the other side
儘管把我帶離這裡吧
Don't know but it feels so right
不知道這會是什麼樣的感覺,不過應該還不錯
So right, so right
還不錯,這感覺還不賴

You take me
你把我帶到
Higher
更高
Higher
更高
Higher
更美妙的地方
Give me all the love I need
給我所有我需要的愛
Higher
更多
Higher
更多
Higher
更多的愛
Take me where it's you and me
帶我到一個只有你和我的地方
Higher(Hoo hoo)
更高
Higher(Hoo hoo)
更高
Higher
更美妙的地方
Give me all the love I need
給我所有我需要的愛
Higher(Hoo hoo)
更多
Higher(Hoo hoo)
更多
Higher
更多的愛
Take me where It's you and me
帶我到一個只有你和我的地方

I'm more then the man that I was like before
現在的我不再是以前那個無知的我
I'll give you all of me if you keep me afloat
如果你讓我繼續守護你,我會給妳我的一切
Don't take me anywhere else
別把我帶到其他地方
Don't take me anywhere else
別把我帶到其他地方
Don't take me anywhere else oh no
別把我帶到其他地方

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言