Flume - Never Be Like You feat. Kai 歌詞翻譯


第一次知道Flume是在鼠爺開砲的時候
第二次是在今年的Coachella
剛好Flume的表演在KSHMR後面
那時候聽他放歌有種在看抒情版的Skrillex的感覺
(我也不知道為什麼,可能他們倆個放歌的時候都很投入吧)


What I would do to take away this fear of being loved 
我該怎麼做才能不再害怕被愛
Allegiance to the pain
怎麼去習慣那種痛
Now I'm fucked up and I'm missing ya
現在我把一切都搞砸了,我開始想你了
Never be like you
沒辦法像你那樣
I would give anything to change this fickle-minded heart
我願意付出任何代價去改變我這顆善變的心
That loves fake shiny things
讓它不再為那些外表光鮮亮麗的事物所癡迷
Now I'm fucked up and I'm missing ya
現在我把一切都搞砸了,我開始想念你了
He’ll never be like you
他永遠不可能取代你

I'm only human can't you see
難道你看不出來我也只是個普通人嗎
I made, I made a mistake
我也會,我也是會犯錯的
Please just look me in my face
拜託你看著我的臉
Tell me everything's okay
告訴我這一切都沒事
Cause I got it
因為我終於懂了
He’ll never be like you
他永遠不可能取代你

How do I make you wanna stay?
我該怎麼做你才願意留下來?
Hate sleeping on my own, missing the way you taste
討厭那些只能獨自一人入睡的夜,想念你遺留在床上的溫度
Now I'm fucked up and I'm missing ya
現在我把一切都搞砸了,我開始想你了
He’ll never be like you
他永遠不可能取代你
Stop looking at me with those eyes
別再用那種眼神看著我
Like I could disappear and you wouldn't care why
就好像我消失了你也無所謂一樣
Now I'm fucked up and I'm missing ya
現在我把一切都搞砸了,我開始想念你了
He’ll never be like you
他永遠不可能取代你


I'm only human can't you see
難道你看不出來我也只是個普通人嗎
I made, I made a mistake
我也會,我也是會犯錯的
Please just look me in my face
拜託你看著我的臉
Tell me everything's okay
告訴我這一切都沒事
Cause I got it
因為我終於懂了
He’ll never be like you
他永遠不可能取代你

I'm falling on my knees
我給你跪下了
Forgive me, I'm a fucking fool
原諒我吧,我他媽就是個白癡
I'm begging, darling, please
親愛的,我求你了,行行好
Absolve me of my sins, won't you?
赦免我的罪吧,好嗎?


I'm only human can't you see
難道你看不出來我也只是個普通人嗎
I made, I made a mistake
我也會,我也是會犯錯的
Please just look me in my face
拜託你看著我的臉
Tell me everything's okay
告訴我這一切都沒事
Cause I got it
因為我終於懂了
He’ll never be like you
他永遠不可能取代你

Baby, baby please believe me
親愛的,請你相信我
C'mon take it easy
先坐下來好好的談
Please don't ever leave me
拜託別離開我
He’ll never be like you
他永遠不可能取代你




Crywolf - Never Be Like You (Flume Cover)


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言