TV Noise - Bring Me Down (Ft. Bright Sparks) 歌詞翻譯


這首是我前幾天聽Club life和Heldeep radio聽到很喜歡的歌
那時候因為在翻Kill the noise那首
所以一開始還把名字聽錯@@
還好有Track list才找的到~

這首的MV是在中國取景的
(如果我沒看錯的話啦)
算是還蠻特別的選景
不過回到音樂本身來看的話
這個選擇似乎就沒有那麼意外了
因為這首歌用了EDM很少見的音色--簫
(應該是簫沒錯啦,如果有錯體諒一下,很久沒練國樂了...)


Every since you left me babe
寶貝,你每一次的離開
I can be, to me I wanna be
我都可以用我想要的樣子去面對
And I kinda thought I’d miss your face, face
雖然我有點想念你的臉龐
but I’m glad you let my heart go free
但又為你離開我的心而暗自竊喜
’cause I’m up right now
因為我現在已經振作起來了

Well you can’t bring me down
你並沒有讓我那麼絕望
I’m rising up, I’m rising
我正在平復心情
Don’t worry, see I’m up right now
別擔心,看吧,我已經振作起來了

Do you wonder how I’m doing in love
你有好奇過我怎麼撐過那些日子的嗎?
I guess you think I’m quite a mess
我猜你一定會想說我把一切都弄得一團亂對吧
Truth be told, I changed my luck, luck
老實跟你說,我開始走運了
I finally got you out of my chest
我好不容易把你從我的心頭上放下
Oh, I’m up right now
我已經振作起來了

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言