DJ Antoine - Thank You 歌詞翻譯


DJ Antoine算是我很喜歡的DJ
到現在我無聊的時候還是會把Sky Is the Limit拿出來聽
他的歌說不上有很明顯的特點
不過聽起來就是有種熱情而且輕快的感覺


This could be the end of days
這段日子可能就要結束了
Looking at the mess we made
看著我們製造出來的麻煩
We could go our separate ways
我們可以就此各奔東西
Or we could make the same mistakes
或者我們可以再犯一次相同的錯

You saved me right from the start
妳在我開始犯錯之前就阻止了我
I know in my heart
我心裡明白
That we could survive
我們還是有一線生機的

So let's jump into the fire
所以讓我們再冒險一次吧

Thank you for the journey,
為你帶給我的那段旅程對你說聲謝謝
thank you for the learning.
為你讓我了解的那些事對你說聲謝謝
Thank you for the pain of yesterday,
為昨日的種種對你說聲謝謝
please don't make excuses,
拜託你別再找藉口
please don't make me lose us.
拜託妳別再讓我失去我們之間的連結
Please don't make this feeling go away.
拜託妳別讓這種感覺消失

I just wanna thank you
我只想好好的謝謝你

Meet me in the afterlife
來世再相見吧
Maybe this is what it's like
或許這裡真的就像我們眼中所見
I know this is paradise
但我知道這裡就是天堂
Just by looking in your eyes
因為妳的眼睛就是這麼告訴我的

You saved me right from the start
妳在我開始犯下錯誤之前阻止了我
I know in my heart
我心裡明白
That we could survive
我們還是有一線生機的

So let's jump into the fire
所以讓我們再冒險一次吧

Thank you for the journey,
為你帶給我的那段旅程對你說聲謝謝
thank you for the learning.
為你讓我了解的那些事對你說聲謝謝
Thank you for the pain of yesterday,
為昨日的種種對你說聲謝謝
please don't make excuses,
拜託你別再找藉口
please don't make me lose us.
拜託妳別再讓我失去我們之間的連結
Please don't make this feeling go away.
拜託妳別讓這種感覺消失

I just wanna thank you (×8)
我只想好好的謝謝你

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言