DJ Snake - Talk ft. George Maple 歌詞翻譯


蛇爺的新歌
和上一首Middle一樣走輕柔的風格
這次的封面用了立體派的畫
不過我是看不太出來為甚麼要用這種的啦
藝術家果然很難懂...


Touch of your skin
從你肌膚傳來的觸感
Blurring my vision
模糊了我的視野
Seeing the same film again
一次又一次地看著相同的影片
Closer you pull me
你將我拉到你身邊
Under the table
在桌子下
Sign of how this might end
我似乎看見了這一切結束的徵兆

But if you don't want to hold me
但如果你沒想過要留住我
Maybe I can change your mind
或許我可以改變你的想法
Cause I'm waitin', hesitatin'
因為我還在等著,還在猶豫著
And it's other ways to leave it
我們之間其實還有其他方式可以解決
But I've only asked for you
但只在你再次走近我身邊時
As you move your body next to me
我才會選擇和你一起走那條路
There's so much more to lose
我們可能會失去的東西太多了

When you talk, talk
當你開口時
All you wanna do is talk, talk
你想做的是開口對我說你的心事
All I wanted was your reckless heart
而我最想看見的是你那顆無所畏懼的心

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言