3LAU - Escape歌詞翻譯


雖然我不認識混音的DJ(Price & Takis) 
不過這個版本真的很不錯
比原版好聽很多
在編曲上也比較有整體性
而不像原版感覺像是被分割了一樣
缺點是少了一點人的溫度

另外因為是Remix版的
所以*號後面的歌詞並沒有用到
但考慮到完整性我還是順便把它翻完了

PS:
原版的順序是顛倒的
就歌詞完整度來說
原版的歌詞我覺得比較好


There's no better place here and now
沒有比現在這裡更好的地方了
We can lose our way and still be found
我們迷失了方向之後依舊能被拉回正確的路上
So what you gonna leave behind
所以你打算將什麼從腦中拋下
Show me what you keep locked inside
讓我看看你將什麼東西留在腦中
You got to free your mind
你要讓自己的心胸更開放
Free your mind
解放你的心吧

*
There's not time for fate there's just us
我們之間已經沒有命運可以插手的地方
And all that we create turns to dust
而我們所創造的所有事物終將回歸塵土
So what you gonna leave behind
所以你打算將什麼從腦中拋下
Show me what you keep locked inside
讓我看看你將什麼東西留在腦中
You got to free your mind
你必須讓自己的心胸更開放
Free your mind
解放你的心吧



原始版本 3LAU - Escape

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言