Paris Blohm feat. Blondfire - Something About You 歌詞翻譯


這首真的算神曲級的作品
特別是Conro Remix的版本更神
配上Aftermovie就只能用一個詞形容
感動

話說這首我原本想說歌詞少少的很好混
結果竟然找不到正確的歌詞QQ
害我要自己慢慢聽打
這告訴我一個道理
"免費的最貴,詞少的最麻煩"
也因為是我自己打的
所以如果有錯麻煩提醒一下
不要故意不說
那樣會變成壞小孩,不乖


How can this be happening
這怎麼可能
How can this be right
這不可能會是真的
All my feelings and securities are leaving me tonight
我的感覺,我的安全感,今晚都漸漸離我而去
Do you feel the same?
你有感覺到嗎?
Something I can't explain
一種我說不上來的感覺
Do you feel the same?
你有感覺到嗎?
Feel the same
和我一樣的感覺
Something about you (you you)
(讓我想起)一些關於你的事

Colors washing over me
我所經歷的那些事
Cover me like grave
就像石棺般重重壓在我身上
When you stand as close to me
當你待在我身邊
Everything has changed
一切都被改變了
Do you feel the same?
你有感覺到嗎?
Something I can't explain
一種我說不上來的感覺
Do you feel the same?
你有感覺到嗎?
Feel the same
那種和我一樣的感覺



延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言