Yves V Vs Dimitri Vangelis & Wyman - Daylight (With You) 歌詞翻譯



這又是一首被spinnin‘埋沒的好歌
不僅MV沒有用一貫的色情片(?
連每個禮拜的節目都沒廣告這首
簡直悲劇

不過這首真的算是好作品
歌詞雖然沒有很多
(超爽der~)
但是整體的編曲上很有層次感
而且Vocal也跟旋律意外的很合
一個字形容,Nice


Hey
Why you running?
你為什麼要逃?
You afraid you'd gonna lose
你害怕會失去一切嗎
Hey
Where you going?
你究竟去哪裡?
I don't know when I'm with you
雖然在你身旁但我卻完全搞不懂你
Find myself in your arms
不過我在你的懷抱下找到了自我
Here in the dark, we'll be all alone
在這黑暗中,我們總有一天會感到孤獨
Find myself in your arms
在你的懷抱下我找到了自我

I swear I'll go, with you
我發誓我會陪著你
I swear I'll go, anywhere with you
我發誓我會陪你到任何地方

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

1 則留言:

  1. 真的很喜歡Yves V 這首 Daylight 給人ㄧ種溫暖與希望的好歌

    回覆刪除