Kygo, Avicii, Sandro Cavazza - Forever Yours (Avicii Tribute) 歌詞翻譯

這首也是Avicii的ID曲
如果沒猜錯的話應該要等明年的新專輯才會正式發行了


Every time I see your face
每一次看見你的臉
There's a cloud hanging over you
感覺你頭上總是被烏雲覆蓋著
In such a beautiful way
它們以一種美麗的方式覆蓋著你
There's a fortune to your solitude
看來你的孤獨似乎也不見得是件壞事

Ooh, you should let me love you
你就讓我愛著你吧
Hold me now forevermore
現在就握起我的手直到永遠
Ooh, I've been thinking of you
我一直在想著你
Tell me I'm forever yours
快告訴我你永遠都會是我的
Ooh, you should let me love you [x3]
別阻止我愛著你
Tell me I'm forever yours [x3]
快告訴我永遠都會在你心中

And you won't ever have to try to live by everybody else's rules
你永遠不需要再試著活在其他人的規則之下
It'll be just you and I
未來就只會有你和我兩個人
Together in the altitude
我們會一起在高空中翱翔

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言