Bassjackers ft. Luciana - Fireflies 歌詞翻譯


這首總算讓我等到發行日了
從第一次在Hardwell on air上聽到就很喜歡

Fireflies不用我說應該都知道是螢火蟲
這次歌詞裡面一直出現We're fireflies
我本來是打算全部都直翻的
不過後來還是試著去揣摩看看他們到底想表達什麼
(因為這MV真的是...沒劇情啊QQ)


Open your heart
打開妳的心扉
Now you're mine
現在你已經是我的了
Here in the dark
在這黑暗中
We're fireflies
我們就是螢火蟲

Open your heart and feel the life
打開妳的心扉,用心感受生活中的一切
I never felt like this before
我從來沒有過這種感覺

Open your heart and feel the life
打開妳的心扉,用心感受生活中的一切
We're fireflies
人生就像螢火蟲般稍縱即逝
We're fireflies
我們要像螢火蟲一樣在黑暗中閃耀

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

1 則留言: