Vicetone - Anywhere I Go 歌詞翻譯

最近我房間的窗戶一直破
因為我都聽這首歌的時候我鄰居都會把窗戶打破一起聽
(以上YouTube爛梗XDD)
最近Vicetone出新歌的頻率真的算蠻高的
上個月才剛在怪貓發了Nevada
前幾天又發表了這首新歌
重點是兩首都很好聽
真的蠻佩服他們的創作能力



There's a part of me
有一部份的我
That's lying underneath
靜靜的躺在我心中最深的地方
That wants to see the darker side
渴望親眼見識那些沒有人到過的角落
Nothing I won't try
沒有什麼是我不敢去做的
Once or maybe twice
一兩次也好
Are you down to take the ride?
你想和我一起來嗎?

Living so naive, never going deep
活得如此天真,從來沒認真考慮過任何事
Ain't a pill I can swallow, swallow, yeah
沒有藥能治好我這種天真
Taking off the edge, all I'm asking is
我準備好要啟程了,現在我就只問你一件事
Will you be there to follow?
你會跟著我到任何地方嗎?

So down, hit ground when I'm going low
在我失落的時候,陪我一起跌到谷底吧
Tell me anywhere I go you will follow
答應我你會陪我到天涯海角
Go round, all out when I lose control
在我失去控制時,陪我在大家面前一起丟臉吧
Tell me anywhere I go you will follow
答應我你會陪我到天涯海角

Tell me anywhere I go you will follow
快告訴我你會陪我到天涯海角

Don't wanna put this wrong
不想讓這些事偏離正軌
I know I'm coming strong
我知道我變的越來越堅強了
But I can't get this off my mind
但我還是沒辦法控制自己不去胡思亂想
Imagine you and me
想像一個只有你和我的世界
Or you and me and she
想像我們之間會有個她出現

Where do you go when you run wild?
當你身上的束縛消失時,你會飛向哪一邊呢?

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言