Alesso - Take my breath away 歌詞翻譯


Alesso和Dillon Francis合作的新歌
雖然不知道為什麼Dillon沒有掛名

但這兩個風格完全不同的組合確實帶來一個讓人驚豔的新作


話說RTU好像是他第一次公開放最終版
(最初的版本是在Tomorrowland)
所以我可以說自己是第一波聽到的人之一嗎XD



Burning lights 
熾熱的燈火
Hang over head
高掛在我頭上
Body high, swimming in my bed
身體飄飄欲仙, 在床上瘋狂的躁動著
We ignite, we're slipping like sound
我們點燃了慾火, 我們就像聲音般在彼此身上交纏著

Don't you know you excite me like that?
難道你不知道你讓我興奮不已?
When you touch me like that?
就在你碰觸我的時候?
Got me running right back
讓我立刻意識到
Want, and I want, and I want, and I want it, and I want it now
我現在就要拿到手
I'm gonna, I'm gonna, I'm gonna, I'm gonna show you how
我要讓你看看

Take my breath away
你讓我忘了呼吸

Higher heights, to shallow breathes
在更高一點,最好讓我感到呼吸困難
Hold it tight, never never end
抓緊我, 千萬別結束這一切
Put me down to ecstasy
就讓我沉溺在歡愉中


Don't you know you excite me like that?
難道你不知道你讓我興奮不已?
When you touch me like that?
就在你碰觸我的時候?
Got me running right back
讓我立刻意識到
Want, and I want, and I want, and I want it, and I want it now
想要,我想要,我現在就要拿到手
I'm gonna, I'm gonna, I'm gonna, I'm gonna show you how
我要讓你看看

Take my breath away
你讓我忘了呼吸

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言