Fareoh - Illegal feat. Katelyn Tarver



前幾天在Ultra的頻道上看到的歌
至於為什麼我會點進這種沒名氣的歌就別問了
肯定是因為我每一首都會點
(覺得我是看封面選的人都給我道歉)


Vocal和Lost Kings - You的一樣
聲音很甜很有活力
感覺真的蠻適合唱這種節奏輕快的歌
可惜已經結婚了
(別問我為什麼會在意這個)

PS:
這次歌詞裡面有個比較不常見的字,Sould 
是soul和sold的混合
意思就跟字面上一樣,出賣靈魂

Crashing, taking me under
就這麼突然,你將我拉到你的保護下
Can't help but wonder
讓我不禁想知道
Why I buy the lies you sell
為什麼我會對你的謊言照單全收
Take me higher, faster and louder
跟著你爬得更高,走的更快,玩得更瘋
Losing all my power
耗盡我所有精神
I don't even know myself
我想我一點也不了解自己

The more I get, the more I want
我得到的越多,想要的就越來越多
The more I know, the more I don't (hmm)
懂的越多,才明白自己不懂得更多
The night is young and love is blind
時間總是還早,愛情總是盲目
And I've already closed my eyes
而我早就閉上了雙眼
I don't wanna need you
我也不想這麼需要你
But here I am, right at your door
但我不自覺地就在這裡了,就在你的房門前
It feels so illegal
感覺有點良心不安
I wonder why my heart wants more
我想知道為什麼我的心總是想要更多
Of your loving, Hey!
想要擁有更多你的愛

Madness
一切都瘋了
Tell 'em I've gone wild
告訴他們我已經瘋了
Know looking back now
但現在的我懂得回頭

Sould out
出賣了自己的靈魂
I don't care at all
我一點都不在意
It's the moonlight
在這月光下
Fast cars and dark nights
川流不停的車流和昏暗的燈光
Got me feeling so right
讓我覺得我真的在活著
So nice, we could have it all
這一切就是這麼美好,我們可以將這一切收為己有

The more I get, the more I want
我得到的越多,想要的就越來越多
The more I know, the more I don't (hmm)
懂的越多,才明白自己不懂得更多
The night is young and love is blind
時間總是還早,愛情總是盲目
And I've already closed my eyes
而我早就閉上了雙眼
I don't wanna need you
我也不想這麼需要你
But here I am, right at your door
但我不自覺地就在這裡了,就在你的房門前
It feels so illegal
感覺有點良心不安
I wonder why my heart wants more
我想知道為什麼我的心總是想要更多
Of your loving, Hey!
想要擁有更多你的愛

So give me more
所以再給我多一點
More of your love
多一點你的愛
Can't get enough of your love
再多的愛都不嫌多
So give me more
所以再給我多一點
More of your love
多一點你的愛
Can't get enough of your love
再多的愛都不嫌多

It feels so illegal
感覺有點良心不安
I wonder why my heart wants more
我想知道為什麼我的心總是不能滿足

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言