Illenium - Sleepwalker (feat. Joni Fatora) 歌詞翻譯


Siv HD推薦的歌

老實說這首的詞應該算簡單到不用翻也看得懂
但後半段真的太好聽

所以我就花個幾分鐘翻了一下




Sleepwalker, where do you go
夢遊者啊, 這次你又去了哪裡
In the night
在夜裡
I find you in my dreams
我在夢中發現了你的蹤影
Sleepwalker, visions always
夢遊者啊, 你總是出現在我面前
Just repeat
一次又一次地
You’re always in my dreams
你總是出現在我的夢裡

Did you come to make it right
你是來完成遺憾的嗎?
Did you come to say goodbye
你是來告別的嗎?
Did you come to make it right
你是來完成遺憾的嗎?
Did you come to say goodbye
你是來告別的嗎?
Sleepwalker, sleepwalker
夢遊者啊, 夢遊者
Where did you go
你這次又去了哪些地方?

Now I’m sleepwalking again
現在我又開始夢遊
Sleepwalker, sleepwalker
夢遊者啊, 夢遊者

Sleepwalker, sleepwalker
夢遊者啊, 夢遊者
Now I’m sleepwalking again
現在我又開始夢遊
Sleepwalker, sleepwalker
夢遊者啊, 夢遊者
Where did you go
你這次又去了哪些地方?

Now I’m sleepwalking again
現在我又開始夢遊

Sleepwalker, sleepwalker
夢遊者啊, 夢遊者

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言