Mars Argo - Using You 歌詞翻譯

看封面就知道這個人怪怪的XD
跟上次介紹過的That Poppy一樣
雖然個性奇怪但是歌聲意外的很不錯

兩個人其實不只是屬性很像
關係還真的不淺
MV中那個金髮Alesso(?)就是That Poppy的現任男友
Mars Argo因此在那之後就整個消失
最可憐的是她形塑出來的形象也完全被That Poppy所承接
可惜了一個好聲音



What's with these homies who be dissin' my boy?
這些姊妹們又要對我的男朋友議論些什麼?
Do they know I'm aggravated with the negativity and the noise?
難道她們不懂那些垃圾話只會讓我越來越不爽?
They tell me 'Find a wealthy man'
她們告訴我 '去找個有錢人當男朋友吧'
But they don't seem too happy
但她們的生活似乎過得不是很快樂

I was afraid to put myself on the line for a boy
我曾經非常害怕將自己的全部奉獻給一個男孩
Until he put me in my place and showed me how to enjoy
直到他將我放到他心中,告訴我要怎樣去享受愛
Myself, I think I need your help
我想我很需要你拉我一把
I think she's coming back
我覺得"她"就快回來了


You're the only one
你是唯一一個
Who's making me come
唯一能讓我有感覺的人
To my sinful senses
我充滿罪惡感的心告訴我
I'll never love
我不會再愛上
Anyone the same
另外一個你
I'll never feel ashamed
對於利用你來讓我自己快樂起來
Of using you for pleasure
我一點都不會覺得羞愧


Am I naïve to think that he could be the love of my life?
難道認為他是我這一生的唯一真的很傻嗎?
There is a voice inside my head that's tellin' me that it's right
我內心深處有個聲音不斷警告著我的天真
I never thought I'd tell him
我從來不覺得自己有勇氣對他說出口
How scared I am of losing him
說出我多怕自己失去他

You're the only one
你是唯一一個
Who's making me come
唯一能讓我有感覺的人
To my sinful senses
我充滿罪惡感的心告訴我
I'll never love
我不會再愛上
Anyone the same
另外一個你
I'll never feel ashamed
對於利用你來讓我自己快樂起來
Of using you for pleasure
我一點都不會覺得羞愧

Someday we'll both be older
總有一天我們都會變老
I wonder if we'll be together looking back on the past
我在想到時候我們還會一起回顧我們經歷的這一切嗎
But I don't care if I don't live to see another day
不過我一點都不在乎能不能看見明天到來
I love you in the worst way
我正在用最不妙的方式在愛著你


I love you and I hate you and I'm losing my mind
我愛著你也恨著你,我越來越搞不懂我自己了
And you tell me all the time that this will pass and that I'm gonna be fine
而你總是告訴我這些不安總有一天會消失
We're such a mess together
我們就像是一攤爛攤子
You make me lose my temper
你讓我失去了耐性

You're the only one
你是唯一一個
Who's making me come
唯一能讓我有感覺的人
To my sinful senses
我充滿罪惡感的心告訴我
I'll never love
我不會再愛上
Anyone the same
另外一個你
I'll never feel ashamed
對於利用你來讓我自己快樂起來
Of using you for pleasure
我一點都不會覺得羞愧

You're the only one
你是唯一一個
Who's making me come
唯一能讓我有感覺的人
To my sinful senses
我充滿罪惡感的心告訴我
I'll never love
我不會再愛上
Anyone the same
另外一個你
I'll never feel ashamed
對於利用你來讓我自己快樂起來
Of using you for pleasure
我一點都不會覺得羞愧

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

3 則留言: