Tom Odell - True Colours 歌詞翻譯

Tom Odell版本的True Colors
有種說不上來的美
個人覺得這算是最好聽的版本


You with the sad eyes 
你的眼神如此悲傷
Don't be discouraged 
別感到氣餒
Oh I realize, it's hard to take courage
我明白的, 鼓起勇氣去面對一切很難
In a world full of people 
在這個人來人往的世界裡
You can lose sight of it all 
你大可以忽視這一切
And the darkness inside you
 你心中的黑暗
Can make you feel so small 
讓你感覺到自己有多麼渺小

And I see your true colors 
我看見了你的本色
Shining through 
如此地閃耀
I see your true colors 
我發現了你真實的一面
And that's why I love you 
那就是我愛你的原因
So don't be afraid to let them show
所以不需要害怕讓在它們展現在大家面前
Your true colors
你的本色
True colors are beautiful
你真實的一面是如此地美麗

Show me a smile then, 
對我笑一個吧
Don't be unhappy, 
然後別再這麼不開心
Can't remember when 
忘了已經過了多久
I last saw you laughing 
我已經好久沒看過你的笑容了
This world makes you crazy 
這個世界讓你漸漸失去了理智
And you've taken all you can bear 
如果你已經快承受不住
Just, call me up
盡管打通電話給我
Because you know I'll be there
因為你懂得,我會一直在你身邊

And I see your true colors 
我看見了你的本色
Shining through 
如此地閃耀
I see your true colors 
我發現了你真實的一面
And that's why I love you 
那就是我愛你的原因
So don't be afraid to let them show
所以不需要害怕讓在它們展現在大家面前
Your true colors
你的本色
True colors are beautiful
你真實的一面是如此地美麗

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言