San Holo - Light 歌詞翻譯

San Holo新歌
就像之前的作品一樣
是一首很舒服的歌
不過我個人是比較喜歡未完成版(2:20左右)


這次的歌詞讓我想起國小第一次看日蝕的時候
一這麼想之後就回不去了XDD


I just wanna see the light
我就只是想親眼看看那道光芒

Even if it makes me blind
即使那可能會讓我再也無法看見其他東西
I just wanna see the light
我就是想親眼看看那道光芒
Breathing, leave it all behind
深呼吸, 將一切煩惱都放下
I just wanna see the light
我就是想看看那道光芒





延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言