Seeb - Breathe ft. Neev 歌詞翻譯


Seeb這名字可能很多人不太熟悉
不過如果說起他們的混音代表作, I Took A Pill In Ibiza
應該是沒有人沒聽過
被他們remix過的歌都很神奇的比原曲好聽好幾倍
完全就是神級組合, 堪稱是電音界的魔術師

這首Breathe是他們在今年初發表的首張單曲
而且就和其他的混音作品一樣
從這首歌的drop就可以很強烈的聽出Seeb特有的魅力
也難怪他們才剛出道就能在Tomorrowland上演出



This is not for your cries
不是因為你的淚水
This is all for your lies
都是因為你的謊言
Listen out for your mind
我從中聽出了你真正的想法
You're killing me over love
你正在親手殺死我和我們的愛

Your kisses are the only doubt
你那毫無感情的吻只能勾起我的猜忌
Listen out from your lies
我看出了你真正的想法

Don't drown your heart, oh, baby
親愛的, 別讓你的心就這麼淹死在情海中
Just breathe, don't drown your heart
換口氣吧, 別就這麼放任你的心淹死在情海中

Tell me all the dreams you found
跟我說說你找到的那些夢想
Sing me all the songs you love
唱幾首你喜歡的歌給我聽聽
Can I sing them with you now
我現在還能和你分享你所愛的事物嗎?

You're killing me over love
你正在親手殺死我和我們的愛
Your kisses are the only doubt
你那毫無感情的吻只能勾起我的猜忌
Listen out from your lies
我看出了你真正的想法

Don't drown your heart, oh, baby
親愛的, 別讓你的心就這麼淹死在情海中
Just breathe, don't drown your heart
換口氣吧, 別就這麼放任你的心淹死在情海中

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言