Knife Party - Internet Friends 歌詞翻譯

這首我個人覺得比較像勸世歌
歌詞這網友簡直女8+9
還好我FB都只封男的(???)

PS:
skank差不多等同於slut或是bitch之類的字
可以稍微記一下
增加自己的涵養

最後聲明一點
我絕對沒有恐同
只是照歌詞翻而已
尊重、友善、包容



Come now, surely we can be friends
現在就出來見面吧, 我很肯定我們會成為好朋友
I know so much about you
我了解你的一切
I love you
我愛你
Look at everything I've done for you
看看我為你做的一切
You'd be nothing without me
沒了我你就一無所有了

Why don't you answer me?
你為什麼已讀不回???
I bet you're busy talking to some fucking slut
我猜你一定是在和其他賤婊子聊天對吧
Fucking skank...
媽的死賤貨
Is she hotter than me?
她有比我正?
Would you fuck me?
你會上我嗎?
Are you gay?
還是說你他媽是死同性戀?

You blocked me on Facebook
你竟然在FB上封鎖我
And now you're going to die
現在你死定了

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言