CMC$ ft. Jalise Romy - Key 歌詞翻譯


這首算這兩個禮拜難得的好歌之一
雖然不是能讓人聽一整年的洗腦歌
不過算的上值得加進播放清單偶而聽聽的好歌
歌詞很簡單很甜
(讓我都快被閃瞎了)

PS:
CMC$絕對是馬子狗
每一首歌都在放閃
(In the Name of Love, Not Going Home)


I have an empty heart now
現在我的心空蕩蕩的
Furnish it with your love again
因為我要再次用你的愛來裝飾它
Ready for this brand new start
我準備好要迎接一個全新的開始
To love, to love, to love again
再一次, 再一次去愛你
Opened up my gates for you
為你敞開我的大門
I heard you knocking at my door
我聽見你正在敲著我的房門
Locked it, I've been hurt before
我將它深深的鎖上了, 因為我害怕再一次受傷
But I am inviting you in
但我很願意邀請你進來

Yes, I want you, yes I want you, I want you to decorate me
沒錯, 我想要, 我想要你來裝飾我的心
Color my walls, color my walls, I want you to decorate me
為我的心漆上顏色, 我想要你來裝飾我的心

You've got the key to my heart
你已經拿到打開我心房的鑰匙
Key to my house, key to my heart
通往我房間的鑰匙, 通往我心房的鑰匙

Oh yeah you've got the ...
你已經拿到

I put my Fear aside now
現在我將我的恐懼放到一邊
Letting you in my space
讓你能住進我心中
My heart will be your home
我的心會成為你的新家
Let your love be my home
而你的愛會變成我的新家

Yes, I want you, yes I want you, I want you to decorate me
沒錯, 我想要, 我想要你來裝飾我的心
Color my walls, color my walls, I want you to decorate me
為我的心漆上顏色, 我想要你來裝飾我的心

You've got the key to my heart
你已經拿到打開我心房的鑰匙
Key to my house, key to my heart
通往我房間的鑰匙, 通往我心房的鑰匙

Oh yeah you've got the ...
你已經拿到

You've got the key to my heart
你已經拿到打開我心房的鑰匙
Key to my house, key to my heart
通往我房間的鑰匙, 通往我心房的鑰匙

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

1 則留言:

  1. 謝謝大大翻譯,大大都翻譯很棒的EDM呢!!

    回覆刪除