NoMBe - Wait 歌詞翻譯

這首歌的主角很明顯就是在傲嬌
嘴上說著厭煩
心裡卻還是很愛她
話說這首的封面終於正常了
上次介紹的那首真的搞不懂放個小孩要幹嘛XD


I won’t wait this time
這次我不會在傻傻的等下去
No, not now, not again
這次不會, 也不會再有下一次
Not much longer
不想再繼續等下去
Every way words might
話語的力量總是那麼強大
Might or not, it’s so high
不管是或不是, 那些對我來說太過沉重
Not to ponder
不想再去想了

Let’s make this last forever
讓我們就這樣一直到永遠吧
‘Cause the night’s still young
因為現在時間還早得很
It’s true, I feel the pressure every time you’re gone
每次你匆匆離開我都感覺壓力超大, 真心不騙
As long as we’re together
只要我們還在一起
This moment last forever
此刻就能成為永恆

And what will she says
她會說什麼呢?
Would my heart be torn?
我的心會因此痛苦不堪嗎?
Maybe there’s some else to keep her warm
或許還有其他人能帶給她溫暖
Maybe she’s too shy to comment
或許她只是害羞不敢說出來而已
Twenty-one, and too hard to call it
已經9點了, 但我還是沒有勇氣按下通話鍵

Let’s make this last forever
讓我們就這樣一直到永遠吧
‘Cause the night’s still young
因為現在時間還早得很
It’s true, I feel the pressure every time you’re gone
每次你匆匆離開我都感覺壓力超大, 真心不騙
As long as we’re together
只要我們還在一起
This moment last forever
此刻就能成為永恆

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言