ILLENIUM - With You ft. Quinn XCII 歌詞翻譯

又是一首收錄在Ashes裡面的好歌
真心覺得那張專輯很猛
每一首都很不錯



You hate when my head
你曾說過
Hangs low after all
你討厭我垂頭喪氣的樣子
These things you said
你所說的這些事
Trust it's not your fault
相信我, 那都不是你的錯
Can’t expect you to understand
我不期望你能了解
Take it back to when it began
但我真的很想把時間倒回我們開始的時候
Had I just followed all my plans
我真的有按照我的計畫前進嗎?
I wouldn’t have ended up so lost
如果有的話我現在不應該會這麼迷惘
Now we’re both so off
現在的我們對愛都失去了信心
And I’m still the one to blame
一切都是我的錯
Can’t say we’ll stay the same
我現在真的沒辦法保證我們之間能永遠不變
Can’t say we’ll stay the same
我現在真的沒辦法保證我們之間能永遠不變

Baby, baby stay here
寶貝, 寶貝, 就待在這裡別動
I need some time to clear my mind
我需要一點時間冷靜一下
We both know it’s a problem
我們都明白這是個大問題
When you call me all the time
當你打電話給我時
And I’ll say
我或許會說
I may just need a little bit longer, yeah
我只是需要再多一點的時間
I may just need you to be stronger
如果我不在你身邊
If I’m not there with you
我可能會需要你變得更堅強一點

If I’m not there with you
如果我不在你身邊
I can’t hold this fight in anymore
那代表我再也撐不下去了

Baby, baby stay here
寶貝, 寶貝, 就待在這裡別動
I need some time to clear my mind
我需要一點時間冷靜一下
We both know it’s a problem
我們都很明白這是個大問題
When you call me all the time
當你打電話給我時
And I’ll say
我或許會說
I may just need a little bit longer, yeah
我只是需要再多一點的時間
I may just need you to be stronger
如果我不在你身邊
If I’m not there with you
我可能會需要你變得更堅強一點

If I’m not there with you
如果有天我不在你身邊了

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言