ZAYN - wHo 歌詞翻譯


這首歌被收錄在魔鬼剋星原聲帶中
洗腦的歌詞配上ZAYN磁性的嗓音
算是一首還蠻不錯的歌

只是我有點不太懂為什麼中間的H要大寫
真的黑人問號.jpg


When you're standing in the dark
當你受困在黑暗中
And you struggle to find the light
當你找不到任何希望
When you just try to find your way
當你想找尋解脫的方法
But you just can't find the time
但你就是找不到對的時機
I'll come for you
我會為了你過來
You know that I'll save you
你知道我會把你救出這困境的

Who you gonna call, gonna call?
你會選擇打給誰?
When you need somebody
當你需要人陪時
When you need someone
當你需要一點溫暖時
Who you gonna call, gonna call?
你會選擇打給誰?
When you need somebody
當你需要人陪時
When you need someone
當你需要一點溫暖時

When the water's just too deep
當你陷入深淵之中
Getting chased by the shark
當你被噩夢緊追不放
When the pressure's just too much
當壓力多到你喘不過氣時
And you feel it in your heart
當你的心再也承受不住
I'll come for you
我會為了你過來
You know that I'll save you
你知道我會把你救出這困境的

Who you gonna call, gonna call?
你會選擇打給誰?
When you need somebody
當你需要人陪時
When you need someone
當你需要一點溫暖時
Who you gonna call, gonna call?
你會選擇打給誰?
When you need somebody
當你需要人陪時
When you need someone
當你需要一點溫暖時

And who's right? Let me know
誰才是你心中的真命天子?請你告訴我
I'll be there, I'll be close
我就在這裡, 我就在你身旁
It's your fear, let me know
如果這就是你所害怕的, 就盡管讓我知道
If this dies, be my ghost
即使你離去, 也請你成為我的守護靈

Who you gonna call, gonna call?
你會選擇打給誰?
When you need somebody
當你需要人陪時
When you need someone
當你需要一點溫暖時
Who you gonna call, gonna call?
你會選擇打給誰?
When you need somebody
當你需要人陪時
When you need someone
當你需要一點溫暖時

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言