CADE - Sorry For Myself 歌詞翻譯

獻給走不出前一段感情的所有人



I should take you out of my phone
我早該把你從通訊錄刪除
And over for so long
結束這段早就該結束的感情
I should take one of them home
我真的該從她們之中選一個帶回家
Yeah, anyone at all
隨便一個人也好

I'm busy feeling sorry for myself
我真的覺得對我自己很不好意思
I don't know how to love somebody else
我不知道怎麼去愛其他人

I'm busy feeling sorry for myself
我真的覺得對我自己很不好意思
Amazed and feeling sorry for myself
這感覺真的很奇妙, 我覺得對自己很過意不去

Sorry for myself
我很抱歉這樣糟蹋我自己

I should listen to a song
我真的該去聽一首歌轉換心情
Other than a song
或許不只一首
If I could clear from my mind
如果我能把你從我的腦海裡忘掉
My mental would be fine
我的心應該會好過一點

But I'm feeling sorry for myself
但我覺得對我自己很不好意思
I don't know how to love somebody else
我不知道怎麼去愛其他人

I'm busy feeling sorry for myself
我真的覺得對我自己很不好意思
Amazed and feeling sorry for myself
這感覺真的很奇妙, 我覺得對自己很過意不去

But I'm feeling sorry for myself
但我覺得對我自己很不好意思
I don't know how to love somebody else
我不知道怎麼去愛其他人

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言