Karma Fields - Build The Cities (feat. Kerli) 歌詞翻譯

很喜歡這首歌的概念
既然已經身處於最糟糕的狀況了
那就大步向前進吧


Miles of fire
無盡的野火
I'm losing ground
我失去了依靠
And in the flashing
迷失在閃爍的火光中
My world comes crashing down
我的世界開始瓦解
I'm left in nowhere
我無處可歸
No place to hide
我無處可躲
Out in the open
就這麼赤裸裸的站在大家面前
Like ashes in the sky
就像天空中飛舞的灰燼
I quit the illusion
但我決定走出這些錯覺
I'm moving on
我正在前進
I'm moving on
我正在向前邁進

I let the flames light up the future
我讓那惡火為我照亮未來
Making empires of sound
用那些令人不安的聲音建立我的帝國
And see the tears become laughter
讓眼淚轉變成笑聲

You burnt the bridges
你燒毀了橋梁
To build the cities
就只為了建立新的城鎮


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言