D!avolo - Fall (ft. Colin & Caroline) 歌詞翻譯

很不錯的一首歌
融合Folk的感覺



The only time you come around at all
你來到我身邊唯一的目的
Is to see how far you can make me fall
就是想看看我能為你傾心到怎麼樣的程度

Had you right what I wanted, didn't mean a thing
曾經你就在我身邊, 但那都失去了意義
Taking you for granted, has taking all of me
我把你看得太理所當然, 現在我付出了代價
Brick by brick you're building up these walls
你一點一滴地築起這道高牆
But then I come around to watch you
但就算如此我還是想過來看看你的臉

The only time you come around at all
你來到我身邊唯一的目的
Is to see how far you can make me fall
就是想看看我能為你傾心到怎麼樣的程度

Is this what you want it.
這就是你想要看到的嗎?
Cause I'm losing sleep
現在我怎麼樣都無法入眠了
This place is haunted, I hear you calling me
這個地方充滿太多回憶, 我似乎能聽見你在呼喊著我的名字
Breaking promises I can't recall
想著要打破那些我已經想不起來的約定
I come around just to watch you
我來到你身邊就只是為了看你一眼
When I think about it, it's killing me
每當我想到你, 我的心就躁動難耐
Knowing what I want was right in front of me.
我心裡很清楚我想要的就在我眼前
Brick by brick you're tearing down these walls
你一點一滴的打破我們之間的高牆
I come around just to watch them
我來到你身邊就只是為了看見他們倒下的那一刻

The only time you come around at all
你來到我身邊唯一的目的
Is to see how far you can make me fall
就是想看看我能為你傾心到怎麼樣的程度

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言