LOWSELF - Purple Rain (ft. Akacia) 歌詞翻譯


很舒服的一首歌



Crave it
你渴望著
But it ain't what you need
但那並不是你需要的
Chase it
你追尋著
But Heaven is what you bleed
但真正的天堂就在你流下的血液中
Sleepless Nights
那些失眠的夜
Trying to get my head right
我試著讓自己別再胡思亂想
90 percent perfection
我的生命已經近乎完美
Just one thing on my mind
心中唯一的遺憾是
You're not here with me
現在的你不在我身旁
But give it time you'll see
但我相信你總有一天會了解
I'll get you on my team
我一定會讓你和我一起走完我剩下的人生

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言