Grant - Constellations (feat. Jessi Mason) 歌詞翻譯


寓意很深的一首歌
無論是歌或MV都相當不錯

第一次聽的時候我覺得第一段是在說流星
第二次看完MV之後我覺得那是在說他的愛人
第三次我覺得那應該是在寫他和已故的愛人度過的那段時光



Crush down through the sky
劃破天空墜落到地面
The afterglow caught my attention
那道餘光吸引了我所有的注意力
So why don't we collide
所以為什麼我們不像那些星星再次相遇呢
Like stars in constellations
像天空那些星座一樣

I will try and hide
我會竭盡全力去隱藏這段感情
My second guessing slight hesitation
雖然我的第六感還是讓我有點猶豫
So why don't we collide
所以為什麼我們不像那些星星再次相遇呢
Like stars in constellations
像天空那些星座一樣

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言