Floduxe - Way Up (feat. Ava Re) 歌詞翻譯


DJ Soda推薦的歌
我看了一下留言
沒想到一堆人也跟我一樣是因為Soda找到這首歌的
真不愧是國際級DJ😂



You take me way up high
你把我帶到了一個前所未有的高度
Up in the sky
比天空還高
Sitting on a cloud
我們就這樣坐在雲端上
Watching planes fly by
看著飛機從我們身邊飛過
I, I, I wouldn't mind
我一點都不會想回去
Never coming down
就算要一輩子待在這裡也無所謂
Just wasting my time with you(with you)
我就喜歡把我的時間浪費在你身上

You take me way up
你把我帶到了一個前所未有的高度

Upon a playground
在一個遊樂場上
Once in a blue moon
在一個特殊的夜裡
I make my way down(my way down)
我選擇回到現實中

I feel so fly when I'm with you
感覺在你身邊時我就像是在飛翔一樣
In paradise, just us two
就像在天堂, 只有我們兩個的天堂
Nothing compares
沒有任何事比的上這感覺
When you're around
當你在我身邊
Lost and I don't want to be found
感覺我迷失了自我但我一點都不在意

You take me way up high
你把我帶到了一個前所未有的高度
Up in the sky
比天空還高
Sitting on a cloud
我們就這樣坐在雲端上
Watching planes fly by
看著飛機從我們身邊飛過
I, I, I wouldn't mind
我一點都不會想回去
Never coming down
就算要一輩子待在這裡也無所謂
Just wasting my time with you(with you)
我就喜歡把我的時間浪費在你身上

You take me way up
你把我帶到了一個前所未有的高度

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言