Unlike Pluto - Everything Black (feat. Mike Taylor) 歌詞翻譯

藥頭這次的藥比起上一首No Scrubs真的是弱了不少
不過應該是No Scrubs太猛的關係
但這歌詞每一句我都看懂了
可是完全不知道他想表達什麼
是在說某些糟糕的事嗎?



Shadows fall over my heart
陰影遮住了我的心
I black out the moon
我遮住了月光
I wait for you to come around
等待著你的到來
You got me dancing in the dark (dancing in the dark)
你曾叫我在黑暗中陪你跳舞
I've closed my eyes
那時的我早就闔上了雙眼
But I won't sleep tonight
但今晚我不會犯下相同的錯

Baby, you should come with me
寶貝, 你最好跟著我走
I'll take you to the dark side
我會帶你看看這世界最黑暗的一角
Me and you, you and me
只有我和你, 只有你和我
Do bad things in the night time
在這深夜做那些見不得人的事
Baby, you should come with me
寶貝, 你最好跟著我走
And we can kill the lights
我們能一起扼殺所有的光
Hit the lights, let it blackout, blackout
狠狠的敲碎路燈, 讓一切進入黑暗

Black bird, black moon, black sky, black light
黑色的烏鴉, 黑色的月亮, 黑色的天空, 黑色的燈光
Black, everything black
一切都變成了黑暗的一部份
Black heart, black keys, black diamonds
黑色的心, 黑色的鑰匙, 黑色的鑽石
Blackout, black, everything black
黑的, 黑的, 一切都是黑的
All black, everything, everything black
這所有的一切都成了黑暗的一部份

In a nocturnal state of mind
在這種熬夜的亢奮情緒下
Children of the night
我們就像睡不著覺的孩子一樣
But it's the only way alive
但這是唯一一種生存方式
This black hole's pulling me inside
這黑洞不斷將我拉進去
Of this black heart, this black soul
將我拉進這黑暗的心, 拉進這黑暗的靈魂中
Underneath this black, black sky
就在這片黑暗的天空底下

Baby, you should come with me
寶貝, 你最好跟著我走
I'll take you to the dark side
我會帶你看看這世界最黑暗的一角
Me and you, you and me
只有我和你, 只有你和我
Do bad things in the nighttime
在這深夜做那些見不得人的事
Baby, you should come with me
寶貝, 你最好跟著我走
And we can kill the lights
我們能一起扼殺所有的光
Hit the lights, let it blackout, blackout
狠狠的敲碎路燈, 讓一切進入黑暗

Blackbird, black moon, black sky, black light
黑色的烏鴉, 黑色的月亮, 黑色的天空, 黑色的燈光
Black, everything black
一切都變成了黑暗的一部份
Black heart, black keys, black diamonds
黑色的心, 黑色的鑰匙, 黑色的鑽石
Blackout, black, everything black
黑的, 黑的, 一切都是黑的
All black, everything, everything black
這所有的一切都成了黑暗的一部份

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言